Terima Kasih Sahabat

03 September 2010

561 : macam- macam hal...

dah berhabuk dan bersawang blog aku ini....dah lama aku tinggalkan hampir 2 minggu...banyak ceta yang nak ditulis namun kesibukan yang amat melampau, ceta-ceta itu sudah basi ditelan masa dan waktu....

aku tidak tahu kenapa lately ni aku makin jadi pemalas nak update....kekadang tu blog sendiri pun berhari-hari aku tak menjenguknya...kesian kat blog aku sendiri...

mood nak raye memang belum ada lagi....maybe kesibukan kerja dan kesibukan study membuatkan mood nak raye ni masih terawang-awang....macam takde mood nak raye je...salah satu sebab aku takde mood nak raya coz aku takde anak kecik yang nak dilayan...tak macam orang lain buat persiapan untuk anak masing-masing....aku plak hanya buat persiapan ala kadar saje....memang simple sesangat raya yang akan aku sambut ini....

masa raye aku nak bercuti puas-puas....nak rehat sepuas hati...coz pas raye ini aku akan masuk tahun akhir....rase tak caya je aku dah masuk tahun akhir....tak sangka ini adalah raye ketiga aku sebagai student....tahun depan aku dah abis...insya'allah...

raye ini pun aku tak tahu nak ke mana...dalam kepala hotak aku nak gi bercuti...aku takmo gi beraya rumah orang...aku nak gi tenangkan diri di pulau atau tempat peranginan...ada ke orang raye pergi bercuti macam gitu...almaklumla aku ni mana la ada kampung...mak bapak aku pun ada di KL begitu juga MIL dan FIL....kirenya anak jati KL la...nak wat camne kena la terima kan....

yang pastinya sabtu dan ahad ini aku ada final exam....macam mane lah nak fikir pasal raye...lagi 5 hari nak raye pun masih ada exam...nak wat camne...dah nasib...moga aku berjaya dalam exam ini...insya'allah...moga mood raye aku akan sampai walaupun ketinggalan keretapi....

No comments: