Terima Kasih Sahabat

06 September 2010

562 : berbuka pose...

semalam rezki aku dan my hubby untuk berbuka pose...ada orang sponspor makan di restoran sekinchan ikan bakar....bukan di sekinchan ye tapi di setiawangsa je....

berbuka pose yang ditaja oleh adik ipar...thanks sham dan meran....

ini adalah pertama kali berbuka pose secara buffet....kami sampai restoran tu dalam kul 6.45pm...kononnye dekat dengan rumah tu yang pergi lambat...tapi bahananya orang punye ramai yang dah beratur amik makanan....dan banyak makanan yang tak direfill...tak cukup kakitangan agaknya....

bila dah sampai lambat tu, kire kelam kabut la kami mengambil makanan...dengan orang yang ramai....tak bape banyak sangat pilihan makanan yang ada....macam tak berbaloi dengan harga buffet yang dikenakan.....

ikan bakar hanya ada ikan kembung, pari dan cencaru....sotong, udang, kerang dan lala bakar....ada gulai daging, gulai masak lemak jantung dan rebung, ulam-ulaman dan buah-buahan termasuk kuih muih...air sejuk hanya air kenduri sirap je...air panas ada air teh o dan kopi o....ntahla bagi aku kalu lauk macam gitu rasa cam tak berbaloi dengan duit yang dikeluarkan...mungkin aku ini kedekut kot...nasib baik orang belanja....kalu tak memang confirm aku tak gi situ....

2 comments:

Puteri Satu said...

husband selalu sebut2 pasal sekinchan ikan bakar ni... teringin nak rasa... lepas raya la kot...

risanur said...

puterisatu >> akak pergilah cuba...saya dah cuba buffetnye...