Terima Kasih Sahabat

19 October 2010

580 : nuffnang...

lately ni aku akui yang aku jarang menulis entry2 yang terbaru dan terkini untuk blog kesayangan aku....dan aku dapati status kat nuffnang aku jatuh merundum....nak wat camne kan....

aku sertai nuffnang sejak tahun 2008...tu pun tiada sebab utama mengapa aku menyertai nuffnang walaupun aku dah mempunyai blog sejak tahun 2006...maybe sebab utama aku menulis blog hanya untuk diri sendiri sebagai kenangan masa hadapan....

aku pernah gak menyertai event yang dianjurkan oleh nuffnang iaitu perjumpaan blogger secara besar-besaran di Berjaya Times Square pada April 2010 yang lepas....ada gak mendapat emel daripada nuffnang untuk menyertai peraduan2 yang dianjurkan namun kerana kekangan masa yang terhad menyebabkan aku tiada masa nak menyertainya....

aku lihat nuffnang selalu sahaja buat event untuk blogger2 untuk menyertainye seperti menonton wayang, perjumpaan berbuka pose, dan pelbagai  event lain lagi...cuma either kita ni rajin atau tidak untuk menyertainya...

kekadang aku nak sangat menyertai blogger2 lain setiap kali event yang dianjurkan oleh nuffnang...yelah confirm kita akan dapat berkenalan dengan lebih mesra dengan blogger2 yang selama ini kita kenal melalui blog dan gambar di alam cyber sahaja...mesti best kan bila kita dapat berkumpul dan berkongsi pelbagai tips dunia blog...

entah bila la aku dapat nak buat semua itu...coz semuanya itu memerlukan pengorbanan masa yang besar...dengan kekangan masa yang aku ada sekrang aku perlu melihat dari jauh dan membaca pengalaman blogger2 yang lain...aku akui dengan masa yang terhad dengan kerja dan study aku tidak mampu untuk membuat perkara lain lagi...mungkin selepas abis study aku akan cuba menyertai event yang dianjurkan oleh nuffnang untuk merasai pengalaman itu...insya'allah...

3 comments:

Mr PenyuBiru said...

aku plak tak suka join event² cenggini.aku ni pemalu orangnye.hee

kakLuna said...

aku pun sokong penyubiru

risanur said...

penyubiru >> penyubiru tak join event tu pun tapi mesti byk gak dapat dari nuffnang kan???

kakluna >> risa pun sokong luna dan penyubiru tapi u all ni antara blogger yang terkenal...tak mcm risa...