Terima Kasih Sahabat

19 October 2010

581 : kisah ke tak???

aci ke tak kalu aku buat tak kisah je??
aku akan buat apa yang disuruh saje...
aku malas nak over-over la...
coz kalu berjaya pun masih dia tak pandang aku yang berjawatan rendah ni...

aku akan buat kerja apabila disuruh je...
aku malas la nak fikir dan pening kepala...
aku akan buat yang SYMP je...

kalu aku menyibuk sesangat pun, aku masih tidak dipandang...
baik aku wat tak peduli je...
dan buat tak kisah je...

puas hati dan tidak menyakitkan hati aku sendiri...

3 comments:

Siti Fatimah said...

Kak, Kak yg sy kenal, ckp la cmne. Akak taknak amik tau. Tapi akak msti amik kira mcm2 benda jgk. Mana yg org terlupa.

Sbb tula kelebihan akak. Ni pendapat sy la. hu hu

~ain said...

salam.. risanur, awak ingat tak awak pernah join contest kat blog saya.. jadi, hadiahnya udah ada.. boleh emailkan saya alamat dan nama penuh awak untuk penghantaran hadiah?

link nya di sini (kalau awak lupa laa)

http://norainiammran.blogspot.com/2010/03/cerita-sebenar-dan-pemenangnya-ialah.html

~ain said...

harap boleh ke entri saya ye..

http://norainiammran.blogspot.com/2010/10/sepupu-lego-kini-di-pasaran.html