Terima Kasih Sahabat

20 October 2010

582 : 20 10 2010...

tarikh yang menarik untuk hari ini, namun takde yang menarik yang berlaku dalam kehidupan ku ini...

kesibukan dengan kerja, mesyuarat dan menyiapkan percetakan laporan inovasi Talian Nur membuatkan hari ini tiada apa-apa yang menarik...

malam ni nak ke kelas plak....kelas yang agak memeningkan kepala...iaitu computer graphic...dah masuk minggu ke 5 tapi aku masih blur lagi dengan subjek ini...dengan lecturer yang bersuara romantik membuatkan daya penarik nak kelas tu agak kureng sikit...namun semangat nak belajar dan nak mengetahui aku gagahkan juga diri ke kelas...almaklumla aku ni memang jarang sekali ponteng kelas....pelajar cemerlang, gemilang dan terbilang gitu...hahaha....sendiri masuk bakul angkat sendiri....

kalu ikutkan hari ini aku perlu ke PD untuk menghadiri bengkel kajian semula dasar keselamatan ict anjuran bahagian aku selama 3 hari 2 malam....namun kerana ada kelas yang begitu tuff untuk hari rabu dan khamis membuatkan aku lebih rela tak pergi ke PD....baik aku gi study untuk masa hadapan coz kelas programming gitu...takut effectnye kemudian hari iaitu masa nak exam dan wat projek nanti...dengan sapalah aku nak rujuk nanti kan...aku perlu berkorban antara 2....lagipun tak lama pun aku nak study lagi....tinggal satu semester lagi...aku mohon aku dapat menyelesaikan pengajian aku ini dengan jayanya...

insya'allah tahun depan bulan julai 2011 berakhirla kehidupan aku sebagai student...macamnel ah kehidupan aku selepas tak jadi student yea???apa yang akan aku buat setiap malam dan setiap hujung minggu....ntahlah tak boleh nak fikir masa sekarang...yang pasti aku akan rindu kehidupan sebagai part time student...

2 comments:

nasazfrog... said...

hai risa,, wah ambik kelas komputer grafik,,, baguslah tu bertambah2 ilmu nanti tuh.. good luck yer..:)

risanur said...

nasaz >> risa bukan amik kelas komputer grafik tapi risa further study...komputer grafik salah satu subjek yg kena amik...