Terima Kasih Sahabat

22 October 2010

583 : aktiviti yang berfaedah...

tengahari ini aku dan kekawan opis dah ada plan....nak gi PWTC tapi yang pastinye bukan pergi ke Persidangan UMNO tapi nak pergi window shopping di bazar yang dibuka di sana....

aku dah ada target nak beli apa di sana....cuma perlu sediakan wang yang mencukupi tapi masih belum gaji....aduh...kenapa la persidangan UMNO kali ini dibuat masa belum gaji lagi...kalu tak lagi ligat la nak membeli dan belah....mesti rancak punye la...disebabkan masih belum gaji hanya boleh cuci mata saje dan beli apa yang dirancang gitu...perbelanjaan berhemah katanye...

kalu aku dapat apa yang aku nak beli nati, aku akan update...kalu takde, tak dapat la den nak nolong ye...

2 comments:

Mr PenyuBiru said...

nnt dah smp sane jgn lupe ambik gambo bung ngan zizi yer.hik3..

risanur said...

penyubiru >> kedai zizi tu pun tak tau kat mane...lagipun malas la nak cari zizi dan bung tu...baik cari benda lain...huhuhu...