Terima Kasih Sahabat

22 October 2010

584 : dapat gak...

alhamdulilah setelah berhempas pulas membuat aktiviti tengahari tadi, apa yang aku cari dan idamkan dapat gak aku cari...


dapat gak aku mencari telekung kat bazar di persidangan UMNO tu...macam kelakar je kan...mcm takde tempat lain aku nak beli...padahal banyak je telekung ada kat jalan TAR tu...aku pun pelik kenapa aku perlu cari kat sini...tapi yang pastinye aku puas hati coz aku dapat menunaikan hasrat di hati...hahaha....


sempat gak la aku menyambar satu kotak brooch...yang dijual dengan RM 10...memang lelong abis la...tulis kat kotak brooch tu rega RM 28...brooch dari korea lagi...memang cantik-cantikla brooch nye tu...cuma saiz nya agak besar sikit...sesapa yang suka bergaya memang patut dan berbaloi membelinye...

kat bazar persidangan UMNO ni banyak sangat kedai yang menjual tudung, batik sutera, songket dan kain ela....tapi yang best kali ni, semua kedai berada di dalam bangunan PWTC....sejuk je bila kita membeli belah, takde lah dalam kepanasan walaupun orang ramai yang bersesak....sesapa yang nak gi membeli dan belah masih sempat lagi...esok akan dibuka sehari lagi...memang berbaloi2 la kalu  pergi cuma kesesakan lalu lintas saje yang sukar untuk dielakkan....

No comments: