Terima Kasih Sahabat

25 October 2010

586 : Taubat Nasuha versi II...

malam semalam cerita Taubat Nasuha lakonan sheila rusly dan fauzi nawawi ditayangkan sekali lagi sebagai drama yang tercalon di dalam anugerah skrin...aku masih ingat lagi ceta ini pernah disiarkan di TV3 pada November 2009 dan aku ada membuat sedikit review n3 berkenaan cerita ini ...

sejak aku menulis entry tentang ceta taubat nasuha ini, ramai mereka yang sesat bertandang secara sengaja atau tidak sengaja memasuki blog aku....dan aku lihat ramai sungguh yang mencari tentang cerita ini atau memang mereka mencari bagaimana nak buat taubat nasuha agaknya...
statistik dari blogspot...

statistik daripada nuffnang...


aku dapat lihat dari statistik di nuffnang dan blogspot aku...ramai yang mencari tentang cerita ini...tidak sia-sia la aku menulis entry berkaitan drama ini...

aku harap ceta taubat nasuha ini akan mendapat anugerah skrin pada disember ini coz jalan cerita yang menarik dan para pelakon yang berbakat...

No comments: