Terima Kasih Sahabat

28 October 2010

588 : anak buah baru...

alhamdulilah...tahun ni bertambah lagi anak buah aku sebelah my hubby iaitu 2 orang...sorang perempuan dan sorang lelaki....

yang perempuan bernama irdina irlesya binti irsham...dah hampir 4 bulan umurnya...


yang lelaki plak baru je lahir sabtu lepas iaitu 23 oktober 2010 yang bernama oskar ismail bin oskar hasdinor...

aku juga la yang belum ada rezki untuk mempunyai anak sendiri...huhuhu....bila la agaknya???


sekarang ini aku dah ada seramai 11 orang anak buah...iaitu 3 orang anak  kakak kembar aku iaitu hafiz - 8 thn, hakim - 6 thn dan qhairunnisa - 3 tahun....

yang sebelah my hubby plak seramai 8 orang iaitu hazimah - 8 thn, naqibah - 7 thn, oskar yahaya - 5 thn, hakimah - 3 thn, irfan - 3 thn, irsyad - 1 thn, dan 2 yang terbaru iaitu irlesya dan oskar ismail...

bertambah besar dan berkembang keluarga aku dan my hubby...aku doakan moga semua anak-anak buah aku ini menjadi anak yang solehah, mithali dan menjadi anak yang berjaya dalam kehidupan...

4 comments:

Fatin said...

congratz on your newly nephew and niece :) so cuteeeeeeeee~ :D

Admin.Jomss said...

wah! sihat-sihat semuanya yer..

Mr PenyuBiru said...

semoga diorang semua membesar menjadi insan yg cemerlang :D

risanur said...

fatin>> tq...
admin.jomss >> alhamdulilah semuanye sihat...
penyubiru >> insya'allah...