Terima Kasih Sahabat

02 November 2010

590 : mati kutu....

aku tak tahu la macamane aku nak menghadapi hari-hari di pejabat tanpa membaca blog kekawan...rase terputus segalanya...semuanya telah di block...soh wat keja sokmo tanpa ada hiburan walaupun untuk seketika...bertambah sengal aku rasakan....dan takde semangat nak buat kerja...hanya boleh buka emel saje...tu pun ada jugak emel yang tak boleh nak dibukak....

kalu facebook diblock aku jadi tak kisah tapi aku jadi mati kutu apabila blog aku sendiri tak boleh nak bukak....aku rasa macam hilang semangat dan segala-galanya....

yang aku tak puas hati tu, orang lain tak boleh segalanye...semua diblock tapi ada certain2 manusia kat pejabat ini ada authority lain plak...heran bin ajaib....tahula kuasa penentu untuk block atau nak surf mana-mana website ditangan dia....

Ya Allah berikan aku kesabaran yang teramat tinggi agar aku boleh menghadapi segala dugaan ini...moga aku dapat semangat untuk membuat kerja walaupun semangat tu dah makin hilang sikit demi sikit.......

rindunye kat blog aku sendiri....


2 comments:

Ibu Iman said...

senang jer kak... bwk broadband sendiri.. hehehe

risanur said...

Ibu Iman >> mmg ada broadband sendiri, tapi kat opis ni ada policy...tak boleh pakai broadband sendiri...huhuhu...