Terima Kasih Sahabat

14 November 2010

597 : Mali's Corner...

malam Jumaat hari tu my hubby kepingin sesangat nak makan nasi lemak ayam di Mali's Corner di Taman Bunga Raya...tapi punye ramai ye orang dan takde parking langsung....aku pun tak tahu la apa yg special sungguh makan di sini....

disebabkan kepingin sangat, aku ajak my hubby gi lagi satu cawangan Mali's Corner yang terletak di Plantinum Walk Danau Kota...kat situ pun boleh tahan gak ramai orangnya namun masih ada parking...maybe disebabkan kat sini parkingnya berbayar, tu yang parkingnya masih ada lagi....kalu free memang takdelah my hubby dapat makan nasi lemak ayam diidamkan...

my hubby yang boring tengah beratur....

perut aku memang kenyang kerana makan soto....kalu tak memang aku akan order makanan kesukaan aku iaitu char kue tiaw.....my hubby terpaksa sanggup beratur hampir setengah jam untuk mendapatkan nasi lemak ayam...masa tengah beratur tu my hubby masih sempat berbalas sms dengan aku...maybe bosan beratur agaknya...

sepanjang aku menunggu my hubby aku melihat makin ramai orang yang datang untuk menjamu selera.....padahal ketika itu jam dah menunjukkan 12.15 tengah malam....yang kesian tu ada yang bawa baby tengah2 malam....layan kan jelah...

nasi lemak ayam Mali's Corner....

alhamdulilah akhirnya my hubby dapat juga makan nasi lemak ayam yang diidamkan....takde la kempunan yang berlaku nanti...


pas makan, apa lagi aku ajak my hubby gi pusing down town di danau kota...dah kebetulan sampai sini kan....macam-macam orang dan pelbagai barang yang dijual...aku hanya cuci mata saje...yang kelakar tu aku hanya sambar beli keychain phone atas nama aku....jadi la sebagai kenangan...huhuhu....

sampai ke rumah pada jam 2 pagi...punye la keletihan...dah la pagi sabtu tu aku ada kelas ganti dan pastu ada discussion dengan kekawan...punye lah kepenatan dibuatnya...nak wat camne kan layan kan jelah...

No comments: