Terima Kasih Sahabat

16 November 2010

600 : Inspira...Inspirasi...


sapa yang tak kenal lagi kereta baru yang dikeluarkan oleh Proton Malaysia baru-baru ini...

inspira menjadi sumber inspirasi bagi semua mereka yang berminat kereta ini termasuk la my hubby...hari sabtu hari tu kami pergi melihat menjenguk ke showroom proton di setiawangsa....nak cuci mata katanya...


memang menarik dan tertarik gitu...tapi kat showroom ni hanya tunjuk warna putih...aku berkenaan yang warna merah tu....nampak elegan gitu....


my hubby yang melihat meneliti kereta inspira yang menawan hati...entah bile la agaknye dapat memandu naik inspira ini...hajat di hati nak beli namun mana la mampu kan....cuci mata saja boleh la...

** tak sangka dah 600 entry yang aku tulis di blog ini...entah apa la yang aku merepek kat sini namun bila aku membaca kembali entry2 yang lepas macam tak caye je...banyak kenangan manis dan pahit segalanya dalam kehidupan ini...

No comments: