Terima Kasih Sahabat

19 November 2010

602 : cuti time...

raye aidil adha kali ini memang aku amik cuti gila sakan...aku akan mula bekerja hari selasa next week....

last aku bercuti hari raye aidilfitri yang lepas...badan dan otak aku dah penat nak bekerja...tak larat nak fikir dah...

aku bercuti ini pun nak siapkan segala assignment yang melambak-lambak dan nak mid term mulai next week....aku tak tahula dapat siapkan ke tidak semua assignment tu...

aku tak gi mana-mana pun cuti pun...just gi beraya kat umah mak dan umah mak mertua aku je...maybe hari ini rasenya nak ajak my hubby aku gi menonton wayang ceta harry potter kot...tu pun kalu mood nak menonton ada...

selamat bekerja pada semua kekawan yang bekerja...aku akan mula bekerja next week...aku nak rest otak ni daripada ceta pasal keja...cuma nak tumpukan untuk buat assignment...

moga apa yang aku plan menjadi...insya'allah...

No comments: