Terima Kasih Sahabat

29 November 2010

609: semuanye nak!!!!

bila time lapar ni semuanya nak makan...semuanye teringin...semuanye nampak sedap....adohai macamne la menurunkan kolestrol yang atas border ni....

semuanya yang aku nak makan ni semua makanan berminyak, bergoreng dan bercili....bukannya makanan yang berebus untuk mengurangkan kolestrol tapi menggalakan kolestrol adalah...

antara yang aku nak makan adalah...

sambal udang masakan sendiri...
tomyam...
 mee sup + begedil...
paprik buatan sendiri...
spageti udang masakan sendiri juga..

aku pun tahu la bila aku dapat masakan yang aku aku masak sendiri...dengan kesibukan study dan kerja aku tak tahu la bile masa nak masuk ke dapur lagi....kesian kat my hubby...sorry ye abang bukan sengaja....

2 comments:

Fatin said...

ohh terliurnya fatin tgk.. bukan risanur jer yg kempunan nih, fatin pun dah kempunan jugak! hahaha~

risanur said...

fatin >> mmg terliur pun....