Terima Kasih Sahabat

02 December 2010

612 : spageti time...

hari tu aku ada post yang tingin sangat nak makan spageti seafood yang aku masak sendiri...tapi aku tak tahu la bila nak memasaknya...

disebabkan kesibukan yang amat melampau dan terlalu tingin serta ditambahkan dengan kemalasan gitu, lunch tadi aku telah pergi menerjah ke pizza hut...

spagetti pizza hut...

aku ambik lunch set express iaitu spageti tempura gitu....rasenya ala-ala boleh la...yang pasti puas hati kalau aku yang masak sendiri...kerana bila masak sendiri aku bole je boh apa yang aku nak...nak pedas ke, masam ke, nak letak udang ke, sotong ke semuanya boleh...tapi bila dah pergi makan kat kedai confirm la udangnya ada 2 ketul dan kurang pedas...aku ini kan lidah melayu mestilah spageti pun kena la power....


alhamdulilah dapat gak makan walaupun agak kureng...huhuhu...

spagetti seafood masakan sendiri....

No comments: