Terima Kasih Sahabat

10 December 2010

613 : moody...

bukan nak dengki tapi cuma rasa it's not fair....tak adil...
kenapa semua orang  diharamkan diblock apa yg telah di opis...
tapi ada sesetengah orang boleh je buka dengan berleluasa senang hati je...

tak tau la orang itu dapat keistimewaan atau untuk buat keja pemantauan....tapi apa yang special sangat ye...tak kira orang lama ke, orang baru ke kan...kalu dah tak boleh nak surf dan diblock kena la block pada semua orang....baru la adil...

aku tak tau kenapa aku moody sesangat hari ni...rasa nak tempelak marah orang je...aku pun tak tahu kenapa...maybe angin bulan aku tak bape nak betul hari ini...yang pastinye aku meroyan sungguh la hari ni...selalunya aku tak kisah je dengan orang lain...tapi hari ini aku kisah sangat apa keistimewaan orang-orang tertentu yang dapat hak yang istimewa sangat...

1 comment:

pB said...

tak suka tul , kalau macam tu ...