Terima Kasih Sahabat

15 December 2010

614 : penuh kesunyian...

mulai hari ini (15 dis) hingga jumaat (17 dis) ni opis aku sunyi macam dilanggar garuda....semua kekawan aku pergi bergembire retreat di Bukit Merah Laketown Resort di Taiping selama 3 hari 2 malam....

aku juga yang tak pergi...sedihnya!!!....nak wat camne kan perlu buat pengorbanan untuk masa depan....almaklumla student la kata kan...mana la boleh pergi merewang sesuka hati je...coz kelas after waktu pejabat....selalunye retreat dibuat masa hari jumaat hingga ahad...cuma tahun ni dibuat lain plak...dibuat waktu bekerja....kenalah aku berkorban dengan rela...huhuhu....

lagipun besok malam aku ada midterm exam....aku stress gile dengan subjek ni...dari awal semester hinggala minggu ke 13 ni, aku memang tak faham dan blur je...bila baca dan study memang tak faham langsung....rase nak menjerit dan menangis coz bila baca tak faham...dah la nak midterm dan final bermula Januari 2011...aku berserah je la pada Allah...

aku harap kekawan opis aku yang gi retreat kat Laketown tu bergembire la...moga apa yang dirancang akan tercapai....dan aku yang kena jaga opis ni harap dapat bersabar menempuh 3 hari di pejabat yang penuh kesunyian....huhuhu....

No comments: