Terima Kasih Sahabat

19 December 2010

616 : masuk jawi...

2 orang anak buah aku baru je selesai masuk jawi 2 minggu lepas....tak sangka dah besar dah anak buah aku....rase sekejap je diorang ni membesar...

aku ingat lagi masa anak buah aku yang sulung iaitu hafiz aku jaga masa dia setahun...skrg ni dah bersunat dah...rase sekejap nye 8 tahun sudah berlalu....masih terimbas lagi kenangan masa aku menjaga dia masa aku pas abis study 8 tahun lepas....ke mana saje aku pergi dia akan ikut....skrg ni dah nak masuk sekolah tahun 3....

yang lagi sorang anak buah aku iaitu hakim baru berusia 6 tahun...kecik je lagi umurnye bersunat tapi disebabkan abangnya bersunat tahun ini, dia pun terpaksa kena join sekali....tahun depan nak masuk tahun satu...

aku harap anak-anak buah aku iaitu hafiz dan hakim akan menjadi anak yang solehah untuk mak dan ayah....moga mereka ini membesar menjadi anak yang dirahmati olehMu Ya Allah...

No comments: