Terima Kasih Sahabat

23 December 2010

620 : tidak sangka...


disebabkan dugaan yang aku hadapi sekarang ini membuatkan aku tiada mood (moody) untuk bercakap dengan orang lain...bukan sengaja atau saje buat-buat...kenyataannya hati aku sakit, geram dan rasa nak marah pada orang tu memang ada....

yang paling aku tidak sangka kan, lecturer aku semalam perasaan yang aku ini moody...maybe selalunya aku dalam kelas nampak happy dan concentrate dengan pengajian yang beliau ajar (kononnye la concentrate padahal fikiran menerawang ke mana, huhu...)

lecturer aku ini siap tegur aku "kenapa muka u nampak risau je"...sememang nya aku yang terkejut dan tergamam ketika itu memang tak boleh nak jawab apa-apala...kekawan kelas aku yang tolong jawab bagi pihak aku...tq kekawan...

aku pun tak tahu la sehingga bila aku nak moody...bukan aku sengaja buat macam gitu....hanya Allah sahaja yang tahu dan faham perasaan aku....moga aku diberi kekuatan dan ketenangan untuk aku menghadapi segalanya...insya'allah...

1 comment:

KM said...

kenapa kah anda berdukacita wahai kawan?