Terima Kasih Sahabat

27 December 2010

622 : redha dan pasrah...

insya'allah, aku dan family makin redha dan pasrah atas apa yang berlaku...kami pasrah atas segala dugaan dari Allah ini...

cuma aku tak tahan melihat mak yang dirundung kesedihan....namun aku pasti mak aku kuat untuk menghadapi segalanya...insya'allah...

Ya Allah, permudahkanlah dan berikan kami petunjuk jalan mana yang harus kami ambil...

moga kesihatan mak dan ayah aku bertambah ok....moga jangan la ada lagi dugaan yang hebat dari ini...tidak sanggup rasanye...

sekarang ini pun aku buntu untuk mencari jalan...hanya pada Mu aku berdoa agar aku perolehi ketenangan dan ketabahan untuk mendapat petunjuk dari Mu Ya Allah...

2 comments:

ijan said...

semoga tabah menghadapi dugaan...
sebutlah Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un bila ditimpa dugaa. Insyaallah Allah akan memberi pahala atas kesabaran dan menggantikannya dengan yang lebih baik...

shah cj said...

moga cepat berlalu awan kelabu risa. tabah dn sabar ye. Allah Maha Pendengar dan memakbulkan doa.