Terima Kasih Sahabat

31 December 2010

624 : imbasan 2010...

hari ini hari terakhir untuk tahun 2010...pelbagai kenangan manis dan pahit yang telah aku lalui sepanjang tahun ini....dan pelbagai dugaan yang Allah telah berikan aku sebagai seorang umatNya di muka bumi ini untuk dilalui...

antara kenangan manis yang aku masih ingat antaranya adalah dapat beli handphone nokia E72, dapat gi Cameron Highlands, sungai gabai, aku mendapat pengiktiran menjadi salah seorang pekerja cemerlang untuk tahun 2010....

namun yang pastinya, tahun ini adalah tahun yang penuh dugaan untuk aku dan keluarga....aku pasrah dan redha menerima segala ketentuan dariNya...selagi aku mampu untuk menerima dugaan dari Mu Ya Allah, insya'allah aku akan cuba untuk menempuh segalanya....

moga tahun 2011 yang akan datang ini, aku akan menjadi seorang isteri, anak, menantu, pekerja, pelajar dan insan yang boleh menempuh segala dugaan yang diberikan....insya'allah...

1 comment:

Faaein Himura said...

inshaAllah.. aminn.. smoga thn dpn lebih baik dari thn ini.. =]