Terima Kasih Sahabat

01 January 2011

625 : 1 1 11

tarikh yang cantik, unik dan menarik untuk permulaan tahun 2011....tarikh yang tidak akan dikecapi sehingga bile-bile...hanya hari ini sahaja...namun tiada apa-apa yang menarik yang berlaku pada ku...

permulaan kehidupan di hari baru dan tahun baru seperti hari-hari biasa...tiada yang menarik dan tertarik....

cuma petang tadi aku dikejutkan dengan kematian pelakon terkenal iaitu Faizal Yusof....al fatihah untuk beliau dan semoga roh nya ditempatkan di kalangan mereka yang beriman...

dan tarikh hari ini juga amat bermakna pada sahabat baik aku iaitu Hanisah Nasron yang telah menjadi suri dan isteri selepas solat asar tadi...aku doakan sahabat aku ini akan kekal bahagia hingga ke akhir hayat....

insya'allah jika tiada apa-apa esok aku akan hadir majlis perkahwinannya...tidak sabar aku nak lihat sahabat aku ini bersanding di pelamin...

3 comments:

Faizaharis2 said...

risa...selamat tahun baru 2011...:D

Faaein Himura said...

wah.. berkahwin pada tarikh ini.. memang tarikh yang cantik..

selamat pengantin baru buat kawan kamu itu.. =]

risanur said...

faizaharis >> slmt thn baru faizah...

faaein >> mmg tarikh yg cantik dan mudah utk diingati...tq :)