Terima Kasih Sahabat

04 January 2011

628 : syukur padaMu....

alhamdulilah...aku sujud syukur padaMu kerana dugaan yang Kau berikan pada kami sekeluarga telah selesai juga akhirnya.....airmata kegembiraan mengalir di pipi ibu ku tadi...sebak kurasakan ketika itu....

alhamdulilah walaupun dugaan ini amat berat untuk ditanggung namun Kau telah berikan kekuatan dan ketabahan pada kami sekeluarga...Kau juga telah memberi petunjuk dan jalan yang harus kami ambil....

ketika dugaan ini menimpa, tiada saudara mara atau kekawan yang mengetahuinya dan datang membantu...hanya kami adik beradik dan anak beranak yang menyelesaikan segalanya dari awal hingga akhir....walaupun payah dan sukar, namun kami dapat melakukannya...memang benar kata orang, ikatan adik beradik tidak akan ke mana...masa kita susah adik beradik juga yang akan menolong di kala kita susah....kawan-kawan gembire memang ramai apabila kita tengah senang dan gembire....

dugaan ini telah membuatkan ikatan adik beradik antara kami semakin erat dan mesra...alhamdulilah...ada hikmah di sebalik kejadian....

aku bersyukur pada Mu Ya Allah....

semalam paper pertama aku telah selamat aku lalui....ada 3 paper lagi yang harus aku temui...moga aku dapat menjawabnya dengan tenang....hanya padaMu aku meminta agar aku diberikan kesihatan yang baik sepanjang aku untuk menghadapi exam ini...semoga segala apa yang aku baca akan masuk dalam fikiran dan dipermudahkan untuk memahami serta menghafal segala fakta....insya'allah....tahun akhir adalah tahun yang sungguh mencabar...semua killer subjek...memang membunuh la...tawakal dan berserah segalanya....

2 comments:

Faaein Himura said...

setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya kan..

smoga kamu sntiasa tabah...

good luck exam ni.. =]

risanur said...

faaein >> tq :)