Terima Kasih Sahabat

07 January 2011

631 : teringin...

cuaca yang sejuk dan nyaman hari ini membuatkan selera aku lebih terbuka untuk makan mee sup...

kebetulan plak hari ni ada pasar malam kat jelatek...memang ada satu gerai yang jual sup yang marveles....lagi-lagi la membuatkan air liur aku meleleh untuk makan mee sup hari ini...hope kedai tu bukak la...kalu tak bukak meleleh la air liur aku ini (dah jadi cam baby plak, huhuhu)...

hubby aku balik jap lagi, nak gi terjah ke pasar malam...selain tu nak cari popia basah yang sedap...memang sedap la dia punye popia dan ditambah plak dengan sambal dia...susah nak jumpa kat tempat lain....

hope dapat la aku makan mee sup + begedil ayam dan ditambah dengan popia basah dan disertakan dengan nescafe O....

malam ni nak kena jadi burung antu lagi...esok petang ada paper...hope aku dapat menjawabnya dengan hati yang tenang dan dipermudahkan untuk segalanya...insya'allah...

4 comments:

Faaein Himura said...

wah.. menyelerakan bagi saya yang tengah lapar ni.. huhuhu..
pasar malam jelatek? sy pernh pi dulu.. thn bila entah.. lupa dah.. huhuhu..

risanur said...

faaein >> mmg berselera la...
pernah dok kat sini ke dulu??

Mr PenyuBiru said...

pergh...hujan-hujan cenggini mmg sedap pekena mee sup ni..

Faaein Himura said...

dulu akak sy pernah duk umah sewa berdpn ngan stesen jelatek tu.. pernah gak lah tggl sekali sekala kat sana.. =]