Terima Kasih Sahabat

08 January 2011

632 : alhamdulilah..

alhamdulilah apa yang aku tingin makan semalam mee sup dengan begedil, aku dapat...kalu tak meleleh la air liuq...hehehe...

hari ini aku ada exam di bangi, alhamdulilah aku dapat menjawab nya dengan hati yang tenang....exam satu jam, tapi dalam masa 33 minit aku dah kuar dari dewan exam...bukan senang, tapi sebab soklan objektif....lagipun insya'allah aku dan kekawan dah wat prepare sebelum masuk exam hall...ada la 5 hingga 10 soklan yang agak mengelirukan...

yang kelakarnya sapa timbalan menteri pengajian tinggi pun tak tau....asyik dok tumpukan pada soalan umum tentang UKM, sampaikan sapa menteri dan timbalan menteri yg terlibat dengan Kementerian Pengajian Tinggi pun dah tak cari...huhuhu....

pas abis exam, aku terus balik menumpang kawan aku, dolrina...thanks dolrina dan aku nak ucapkan tima kasih gak pada kawan aku ejat kerana beri aku tumpang keta atoss ye ke ukm, bangi....cuma balik je aku tumpang ejat, coz aku tak larat nak wat esemen...kepala dah tepu dan beku....


sampai kl, perut dah kebulur aku minta my hubby belanja makan mcD....dah lama dah tak makan big Mac...thanks abang kerana belanja makan...pastu makan terus balik umah...dah tak larat nak gi jalan2...punye ramai la manusia di JJ Wangsa Maju, lagipun takde pa yang nak dibeli...masa tu rasa nak balik umah je...

2 comments:

Faaein Himura said...

smoga berjaya dalam exam tu yer.. =]

pergh.. burger McD.. nak cket.. rasa lapau la pula.. adeh..

risanur said...

faaein >> tq..sori la dah makan la...hehehe...kena beli sendiri la...