Terima Kasih Sahabat

10 January 2011

634 : twitter, tweet & retweets...




twitter, tweet & retweets bukanla satu perkara baru untuk dunia maya sekarang ini...cuma aku sahaja yang baru sahaja dalam dunia twitter ni....

aku baru saje mengwujudkan satu akaun twitter atas desakan saranan big boss aku iaitu Pengurus BPM....kalu ikutkan beliau dah lama minta semua staffnya ada akaun twitter ni...cuma aku ini agak degil keras kepala....almaklumla tak larat aku nak mengexplore kan diri dengan pelbagai saluran media pada masa kini....nak maintain kan blog dan facebook pun kelam kabut...yang pastinye aku masih sayangkan blog aku....


jikalau ada kekawan yang sudi nak follower twitter aku sila-sila kan...aku akan follow kalian kembali....my akaun risa_nur...

banyak yang perlu aku belajar dengan twitter ini....banyak yang aku tak ketahui tentangnya...aku cuba untuk belajar sikit demi sikit demi big boss tersayang....huhuhu...

2 comments:

Faaein Himura said...

ada gak akaun twitter ni.. tapi tak reti nak guna.. adeh..

risanur said...

Faaein >> kita sama2 explore la...risa pun terhengeh2 nak belajar.hehe..pa nama akaun faaein???