Terima Kasih Sahabat

12 January 2011

636 : perkara wajib...

sejak ada account twiteer ni (baru hari ke 3) dah jadi macam perkara wajib plak nak log in masuk selain FB, blog kesayangan dan emel...

selalunya bila buka FB aku ni la paling jarang nak update status....aku tak bape gemar dan minat nak letak status aku...aku suka membaca status orang je...huhuhu...tapi aku tengok kat twitter ni lain plak...kalu tak update status macam tak best plak...aku kena belajar untuk selalu update status...memang lawak la...perkara baru bagi aku...

selalunya aku buat pa pun aku tak bg tau sesapa...biarlah rahsia gitu....tapi kat twitter ni kalu kita tak update status dah rasa macam kera sumbang plak...yelah semua following kita semuanye update status...ada yang setiap minit gitu...pa yang diorang nak buat, apa yang diorang terfikir, apa yang diorang rasa dan macam-macam lagi la...memang takde rahsia langsung la...

aku kena belajar segalanya untuk tidak berahsia...bole ke???aku tertanya pada diri sendiri...ntahla aku akan cuba....tapi aku akan cuba mengawal nye...kita perlu sedar kedudukan kita (yelah orang tak glamer) untuk keselamatan gitu..hehehe...

yang terkini aku adalah following aku seramai 33 orang dan follower seramai 12 orang yg terdiri daripada kekawan opis dan blogger...yang pastinye sapa yang minat gossip artis ni memang sesuai kalau ada twitter...coz majoriti artis2 kita ni ada akaun twitter mereka yang selalu berupdate gitu...aku ikut sorang je artis iaitu siti nurhaliza...hehe cam lawak je...akaun siti nurhaliza ni @siti_nur11....aku belum terbuka hati nak follow artis lain...tapi maybe akan ada juga hati nak ke sana..huhuhu...

No comments: