Terima Kasih Sahabat

14 January 2011

638 :

aku rasa stress sesangat dari malam tadi....gara-gara tak dapat nak menjawab soalan exam semalam...

kuar dari hall exam, rasa sakit sangat kat tenguk ni...rasa tak boleh nak wat pe...sib baik my hubby amik aku...kalu aku drive confirm tak sampai umah...

yang aku tak boleh terima tu, ada orang kata soklan exam semalam senang...lagi bertambahla tensen aku...

adoi...nak gi terapi diri ni...nak gi menyopping kan diri masa lunch nati...maybe boleh hilang stress aku ini...ada sesapa kekawan yang nak join???

2 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

stress pegi soping? hahaha

kalo sy stress, salunya akan pegi gunting rambut kat mamak atau beli aiskrim rm1 kt mekdi..hahaha

Faaein Himura said...

la yeker.. takpelah.. yg pntg dah cuba trbaikkan.. =]