Terima Kasih Sahabat

25 January 2011

645 : Apa itu blog??

aku diberi tugasan oleh big boss aku....aku perlu membuat presentation dan mengajar SUB di Kementerian aku mengenai blog...

benda yang paling mengerunkan aku...walaupun aku ada pengalaman dalam menulis dan ada blog sendiri, tapi aku tak pernah ada pengalaman untuk mengajar sesapa pun...adui!!!dugaan untuk aku...aku rasa tidak berpijak di bumi yang nyata....aku takut tak tercapai je hasrat aku ini...mampu ke aku nak melakukannya....

alasan kenapa aku perlu melakukannya kerana aku ada blog...dan ada pengalaman menulis blog...alasan yang amat munasabah...aku tulis blog untuk diri aku sendiri...maybe my boss nampak keistimewaan aku ni kot tapi ianya mengerunkan aku...huhuhu...

aku mencari info tentang blog di pak google la...memang banyak info....aku kena banyak study tentang blog walaupun aku dah ada blog untuk tahun ke 4...bukan senang nak memahamkan mereka yang agak celik IT tentang New Media 2.0 ini...

Ya Allah semoga aku dapat melakukan yang terbaik...insya'allah....

3 comments:

Ibu Iman said...

akak boleh!!! chaiyok2!!! akak ajar camne nk set up blog... kenapa blog senang dpd homepage... senang jer tu... *kenyit2 mata

Anonymous said...

Браво, мне кажется это отличная мысль

Anonymous said...

Растаможка Киев, Одесса
Консультации ВЭД
Дима Литейный
logisticskiev7@yandex.ru
+38 093 318 1567