Terima Kasih Sahabat

26 January 2011

647 : ikan pari bakar...

semalam aku, ika dan jie telah pergi menerjah kafeteria MARA untuk makan tengahari...

aku tingin sangat nak makan ikan pari bakar....punye ramai la manusia yang beratur nak makan ikan bakar...disebabkan tingin sangat nak makan pari bakar aku sanggup tunggu ikan pari tu siap dibakar...kakak kedai tu offer ikan kembung pun aku sanggup tunggu huhu...


ikar pari bakar adalah antara makanan favourite aku dan my hubby...selalunye kalu kami tingin kami akan makan di Kg Bahru, Jalan Bellamy atau di Tang Ling...kalau aku dan my hubby rajin, kami akan bakar sendiri...lagi puas ati...tak pun mak aku selalu gak buat makan-makan ikan bakar ni...memang dah jadi favourite kami sekeluarga...sehati sejiwa gitu...

alhamdulilah....

1 comment:

Mr PenyuBiru said...

seb baik aku bukan pengemar pari, so tak tergoda aa.hehe