Terima Kasih Sahabat

28 January 2011

649 : sayonara...

setiap pertemuan akan pasti ada perpisahan...lumrah alam dalam kehidupan manusia...begitu juga yang berlaku di dalam pejabat aku iaitu BPM KPWKM...

saban bulan dan tahun akan ada je yang keluar dari BPM untuk bertukar/berpindah kerana kenaikan pangkat atau berpindah rumah....sepanjang aku bekerja dari tahun 2005 hingga kini akan ada je muka-muka baru di BPM dan aku akan kehilangan kekawan yang bertukar/berpindah....

pelbagai pengalaman manis dan pahit yang aku tempuhi bersama-sama mereka sama ada di dalam kerja atau persahabatan....

farewell party untuk cik dolly...

kenapa apabila orang tu tiada di depan mata kita baru kita nak kenang???namun bila mereka ada di hadapan kita, kita akan buat tak tahu je kewujudan mereka...memang manusia ini ego dengan perangai dan tingkah laku memasing....bila dah hilang dari pandangan baru la segala kebaikan keburukan orang tu akan dipuji atau dikenang...tapi masa ada di hadapan kita memasing buat lupa diri...aku akui aku sendiri bersikap begitu...huhu...biasalah lumrah manusia....belakang kita rindu-rinduan namun depan kita pandang sebelah mata pun tak mau....

farewell party untuk en. zuki...

aku tak tahu la bape lama lagi aku akan berada di BPM KPWKM ini...maybe bila-bila masa juga aku akan pergi mengundurkan diri dari sini...

farewell party untuk kak izi dan sue...

 
farewell party Pn. Azlina (big boss)...

kebiasaannye di BPM, jika seseorang pegawai/kakitangan yang akan berpindah keluar kami akan buat farewell party untuk meraikan jasa-jasa mereka sepanjang berkhidmat di BPM...kami juga akan memberi mereka cenderamata sebagai kenang-kenangan gitu....

farewell party untuk harozal...di laketown Bukit Merah (special sikit)


sepanjang aku bertugas di sini dari 2005 hingga sekarang ramai juga keluar dari BPM iaitu antaranya :
  • Nor Afzan
  • Nor Rasyidah
  • Mohd Fadzli
  • Cik Dolly
  • Cik Nyemah
  • En. Zuki
  • Nura
  • Fadilla
  • Pn. Huraizah
  • Siti Khadijah
  • Suhaila
  • Kak Ruziah
  • Pn. Azlina Yassin (big boss)
  • En. Azlan Ahmad 
  • Nurul Izzah
  • Harozal 
  • En. Shukor
  • Pn. Musnita
pelbagai kenangan dan memori antara aku dan mereka...yang pastinye walaupun mereka berpindah, namun perhubungan kami masih berterusan...kami selalu gak bertegur sapa di FB, chat, call atau sms....kenangan bersama kalian tidak akan aku lupakan....maybe satu hari nati kita akan buat reunion sesama dan mengimbau kembali kenangan2 yang lalu...insya'allah...

3 comments:

azlanthor said...

terharunya............tapi kenapa gambar saya x dak hu hu

risanur said...

azlan >> nati sy masukkan gambar en. azlan..pict en.azlan sama dgn pict raye...

kudaputih said...

lau pun tk knal..tp aku sokong sangat2 apa yg dpkatakan d perenggan ke2 tu...sebb..aku rasa aku pn mcm tu jgk....mcm mana nk tu ya....???