Terima Kasih Sahabat

30 January 2011

650 : hujan...

sepanjang hari ini hujan turun dari pagi hingga kini (jam 11.30 pagi ketika ini)...rasa nyaman, sejuk membuatkan nak dok dalam comforter je...ketika ni lah mata akan rasa nak terkatup je...tapi perut rasa lapar...hahaha...

hujan membuatkan aku dan orang lain rasa malas nak keluar ke mana-mana....rasa nak dok kat umah je...bergolek-golek mesra dengan hubby tersayang...memang beristrehat sungguh la hari ini...

hujan makin lama makin lebat je aku dengar...bukan makin kurang...apa nak masak yea hari ni....tetiba nak masak pun malas...hahaha...alasan semata-mata....boleh tak abang tak payah masak hari ni???macam la aku ni selalu masak...padahal masak pun seminggu sekali...nasib baik la my hubby memahami situasi aku...thanks abang...

hujan membuatkan kita nak buat apa pun akan rase terbantut disebabkan kemalasan dan kesangapan yang dialami...

No comments: