Terima Kasih Sahabat

05 February 2011

653 : Hepi Annivesary....


tepat 11.57 pagi, 5 Februari 2005 (Sabtu), 6 tahun lepas aku telah selamat dinikahkan dengan Hasrinor Hairi Hassan....dan kini aku dan my hubby masih lagi bersama insya'allah...semuanya atas kehendak Allah...

aku berdoa dan berharap moga perhubungan antara kami akan kekal bahagia bersama walaupun pelbagai dugaan dan rintangan yang harus kami hadapi bersama...

setelah 6 tahun bersama pelbagai kenangan pahit dan manis yang telah kami kecapi bersama...walaupun sehingga kini masih belum lagi dikurniakan cahaya mata, yang pasti kami memahami antara satu sama lain....aku dan my hubby sahaja yang mengetahui segalanya apa yang berlaku antara kami mengapa masih belum dikurniakan cahaya mata...kami hanya mampu berdoa dan berharap....kami masih tidak berhenti berharap...

selagi tidak dikurniakan cahaya mata, aku dan my hubby masih lagi honey moon...maybe ramai yang cemburu dengan kami berdua...ke mana-mana sahaja berdua tanpa ada ganggguan....banyak aktiviti yang kami lakukan berdua...gi jogging, window shopping, gi jamming, menonton wayang dan pelbagai akitiviti lagi...kalu dah ada baby nanti, maybe semua aktiviti ini akan terganggu sikit...ada hikmah mengapa kami masih berdua sehingga kini...

"abang, saya sentiasa sayang abang...moga hubungan antara kita akan kekal untuk selamanya...terima kasih kerana masih dan akan menyayangi saya hingga bila-bila...dan terima kasih juga atas pengorbanan yang dilakukan dan memahami apa yang saya rasakan....thanks for everything..."

No comments: