Terima Kasih Sahabat

10 February 2011

657 : Pak Wan Beriani House..

malam tadi aku dan my hubby gi makan di tempat baru...kami tak pernah jejak makan di sini cuma lalu sahaja...ntah kenapa tiba-tiba nak makan kat situ...nak tukar citarasa gitu...dan nak juga mencuba sesuatu yang baru...


Pak Wan Beriani House ni terletak di Setiawangsa di bangunan Centrium...dekat-dekat dengan Ikan Bakar Sekinchan di Setiawangsa...cuma Pak Wan ni restorannya terletak dihujung kat sekolah setiawangsa yang Ikan Bakar Sekinchan plak terletak dihujung sana hampir-hampir dengan Up Town Setiawangsa...yang pastinye satu bangunan la...

masa hujan lebat kami meredah untuk ke Pak Wan Beriani House ini...masa kami sampai di restoran ni nampak cam lengang...almaklumla hujan terlalu lebat sangat...ramai yang tak kuar lagi ketika itu...


aku order mee rebus Johor....dan my hubby plak order Sup tulang + nasi + roti...dan airnya plak aku order Teh 'o' panas dan my hubby fresh oren...


nampak cam menarik je kan...tapi bagi tekak aku, mee rebus johor ni rasenya biasa je...ada yang lagi sedap dari ni yang pernah aku rasa....dan sup tulang nye ok la...bagi aku kire boleh layan la...ini pendapat aku dan my hubby tapi tak tahu la kalu orang lain...maybe restoran ni popular dengan nasi beriani...bila order lain rasa kick nye lari kot...tu pendapat aku yea...jgn ada yang terasa plak...

aku dah rasa di Pak Wan Beriani House ni....next restoran tak tahu la plak restoran mana aku nak terjah...layan kan jelah...dah macam jalan-jalan cari makan plak kan...

2 comments:

Mr PenyuBiru said...

arghhh!! naper time aku blogwalking dgn perut lapor ni, banyak plak entri pasal makan dan ade gambar.arghhhhh....

risanur said...

penyubiru >> mmg sengaja pun..nak wat penyu rasa tensen...hehehe...