Terima Kasih Sahabat

17 February 2011

663 : Mee Goreng...


Sabtu lepas, aku masak mee goreng...special request from my hubby...katanya dah lama tak makan mee goreng sedap...hehehe...

memang dah lama pun aku tak masak mee goreng....balik keja hari Jumaat hari tu gi pasar malam Jelatek dan beli bahan-bahan untuk masak mee goreng....

sarapan pagi hari Sabtu hari tu kami suami isteri layan makan mee goreng la....ditambah plak dengan teh 'O' panas...terangkat gitu....

3 comments:

shidah said...

mee goreng...favvy hubby shida tau kak.....

Mr PenyuBiru said...

oklah tu hubby mintak mee goreng.tak berat sgt kan.kalu hubby mtk nasi beriani kari kepala kambing, jenuh nak kena kejor kambing plak.hehe

Ungku Nor said...

kasik resepi..akak tak pandai masak mee goreng..hehe, siyes tau..