Terima Kasih Sahabat

21 February 2011

664 : notebook ku...

notebook kesayangan ku dah rosak...huhu...tak tahu disebabkan apa...

jumaat malam hari tu aku cuba on seperti biasa, tapi tak kuar apa2 kat skrin...hanya berwarna hitam dan mengeluarkan bunyi yang menyeramkan...aku blur dan tensen sangat coz aku takde back up apa-apa dari notebook tu...

aku rasa nak nangis...semua system, note dan segala berkenaan study aku berada dalam notebook aku tu...

Ya Allah semoga segala data aku dalam notebook tu tak hilang ke mana-mana....dugaan aku ketika ini...

banyak yang aku nak ceta kan dalam blog aku ini..dengan weeding sepupu aku hujung minggu lalu, wayang yang terbaru yang aku tonton...dah la aku nak kena kursus lagi seminggu di Kelana Jaya plak...notebook plak buat hal...aku nak kena pinjam notebook la cam gini...rasa patah kaki bila notebook takde...tak boleh nak online waktu malam...rindu nak blokwalking, FB dan twitter malam-malam...huhu...

2 comments:

Khairul Fathi said...

bunyi2 camtu biasanya tak melibatkan harddisk lagi so insya-Allah data tak hilang

risanur said...

Khairul Fathi >>thanks...rasenya saya nak kena antar kat sapa utk tengok ye?kat kedai atau kat member je??any opinion??