Terima Kasih Sahabat

23 February 2011

666 : slmt pengantin baru II...

entry ni aku nak ceta plak masa hari persandingan sepupu aku iaitu pada 20 Februari 2011...diadakan di Pusat Komuniti Gombak Setia...

berkonsepkan hitam dan putih...

selamat pengantin baru...

berkonsepkan hitam dan putih....seluruh keluarga pak sulung aku memakai serba hitam dan putih...trend warna perkahwinan sekarang gitu...dari pelamin, persalinan baju dan door gift semuanya berkonsepkan hitam dan putih....aku suka sangat tengok pelaminnye...cantik dan besar gitu...tiba-tiba rasa nak sangat bersanding balik..hehe..dengan kerusi pengantin yang amat besar...mesti empuk gitu...tapi aku malu nak dok kat situ padahal ada je peluang...

bergambar family di pelamin gitu...

my family with pasangan pengantin...

 kat pintu gerbang bersama family..

 bersama my family...

ramai juga saudara mara sebelah mak aku yang hadir ke perkahwinan ini...almaklumla putri tunggal pak sulung aku kan...lagipun masa kenduri kahwin la nak jumpa saudara mara yang susah sangat jumpa...macam-macam cetala yang keluar...pasal Facebook pun tak lupa...nak amik gambar semata-mata nak masuk FB pun ada...macam-macam la skrg ni...

pengantin lama...huhu...

aku sendiri juga tidak melepaskan peluang bergambar dengan my hubby yang tersayang...tapi takdelah kata nak masuk Facebook...hanya sebagai kenangan...lagipun kami berdua ni susah sikit nak bergambar berdua...huhu...masing-masing tak suka nak expose diri gitu...hehe...aku dan my hubby bergambar di pelamin tapi tak lah dok kat kerusi tu...malu la plak rasenya tapi masa tu aku nak sangat bersanding kali ke 2 gitu...gatai sungguh la...

3 comments:

shidah said...

ala kak...apa salahnya bersanding lagi..mengimbau memori la katakan..hehehehe

Ayuraza said...

cantiknyer pelamin...
dulu time kawin takda pun kusi tinggi2 camtu..gerammm macam nak akwin balik...heheheh

risanur said...

shidah >> mmg mengimbau pun..tapi malu mengatasi segalanya..hehe...

ayuraza >> mmg cantik pelaminnye...mmg geram sangat tngok kerusinye tu...