Terima Kasih Sahabat

28 February 2011

670 : terjawab sudah..

akhirnya apa yang mendebarkan aku dari minggu lepas sudah terjawab juga pagi tadi...
agak menghampa dan menyedihkan juga...
namun aku dah buat yang terbaik dan berserah segalanya...
aku perlu menerima ye...alhamdulilah...

walaupun ada rasa sedih dan terkejut namunaku perlu menerima segala qada dan qadar...
aku perlu tekadkan azam dan kuatkan semangat untuk semester yang terakhir ni...
aku perlu strunggle..

semester akhir yang penuh debaran...
semester akhir yang penuh dugaan...
hanya padaMu aku berserah segalaNya...

aku hanya mampu berserah setelah membuat yang terbaik...
moga aku menjadi lebih kuat, tabah dan sabar...
menerima segala dugaan yang mendatang...

keputusan exam yang mengejutkan sepanjang aku study hampir 2 tahun setengah...namun aku dah buat yang terbaik (ayat memujuk hati)...

No comments: