Terima Kasih Sahabat

01 March 2011

671 : coklat...

aku nak buat special entry untuk kawan opis aku yang dah berpindah ke KPKT...aku nak ucapkan terima kasih bebanyak kerana masih mengingati permintaan aku...

tak sangka plak dia masih ingat permintaan aku ini...padahal masa tu aku just minta main-main je di dalam FB...


kawan aku iaitu oja ni dapat coklat daripada boss dia sempena besday dia pada 15 Feb 2011 yang lalu...pastu oja telah mengepos mengambil pict dan publish di dalam FB...masa tu aku minta nak seketul coklat yang berbentuk love tu...minta saje-saje gitu...


tapi tak sangka semalam, aku dapat betul-betul coklat yang dipost dalam FB diberi oleh boss nye tu...padahal aku dah lupa pun..huhu...

anyway, thanks oja...tak sangka dapat gak makan coklat tu...

kat bawah ni plak aku beri special present sempena kenaikan pangkat oja ke KPKT masa Disember 2010 yang lalu...aku kenal dengan oja ni hampir 5 tahun setengah iaitu sepanjang aku berkhidmat di KPWKM...


aku masih ingat lagi, orang pertama yang aku jumpa staff IT KPWKM adalah oja..ketika itu masih di blok C...masa tu aku segan sangat...yelah baru masuk kerja, environment baru lagi...tak nak lah tunjuk peramah sangat...nati orang kata over plak...huhu...


banyak kenangan antara kami berdua di KPWKM ini...kenangan pahit dan manis, sedih dan ketawa antara kami berdua...sehingga sekarang pun kami masih contact dan keep in touch gitu...antara kami ada instinct dan chemistry yang merapatkan kami berdua...moga persahabatan kami akan berlangsung sehingga bila-bila walaupun masing-masing dah bertukar tempat kerja...insya'allah...

pict terakhir bersama oja semasa di Hari Inovasi..

No comments: