Terima Kasih Sahabat

15 March 2011

678 : meriah sungguh...

last week aku pergi kursus seminggu...dan seminggu la semua kos makanan ditanggung oleh pusat training...aku training di Armcorp Mall, PJ...

yang seronoknya pagi, tengahari dan petang la ada makanan disediakan...tapi ada sesetengah pusat training hanya menyediakan makanan pagi dan petang sahaja..waktu lunch pandai2 la nak survive...tu tempat kursus yang aku hadiri di Bandar Utama last month...

tapi last week punye tempat training memang baguslah...ditanggung halal makan untuk pagi, lunch dan petang...waktu lunch, pusat training tu akan beri voucher RM 10 untuk restoran yang telah ditetapkan...that means pilihan makanannya limited tapi banyak la juga kan...asalkan percuma sudah...


hari pertama aku diberi voucher makan di Sri Suria...aku makan set tomyam yang terdiri daripada nasi putih, tomyam seafood dan ice lemon tea...kire boleh layan la...dia punye waitress tak mesra alam sungguh..tau la kitorang makan pakai voucher tapi jangan ingat kitoang takde duit...

untuk hari kedua plak, diberi voucher makan di Restoran Atap-atap....restoran ni servisnya bagus...cepat dan makanan nya pun sedap...restoran ala masakan nyonya gitu..aku pilih makananya nasi goreng nyonya dan cincau ais...memang sedapla coz first time rasa masakan ni...rase pedas, masam, manis...


hari ketiga kami dapat voucher makan di Uncle Chile plak....kat sini restorannya tak bape nak gi la...dengan suasana restoran yang agak malap-malap gitu...makanannya pun kire bole layanla...aku order nasi goreng nenas dan sour sop...nenasnyaboleh dikire bape ketol la...


untuk hari keempat, diberi voucher MC'D...aku ajak kawan aku makan di Restoran Atap-atap lagi...coz voucher tu bole simpan hingga bulan Disember 2011...dah la jarang datang ke Armcorp Mall...kawan aku pun ok je...apa lagi, aku order sotong goreng chili, nasi putih dan air seven up....kena dalam RM 11 termasuk tax...memang sedapla dia punye masakan...hari tu aku rasa ayam ni plak rasa sotong...

memang kat Armcorp Mall ni banyak tempat makan la terutama di LG floor...kat situ ada juga restoran ala mamak, ala Thai dan macam-macam ala lagi la...yang pasti gi kursus sama gak gi makan...huhu...membesarkan badan yang sedia ada....

No comments: