Terima Kasih Sahabat

18 March 2011

679 : Jom Tweet-Tweet...


minggu ini adalah minggu yang penuh kesibukan bagi aku dan BPM KPWKM...dengan kehadiran promosi "Jom Tweet-Tweet" untuk Kempen 1K Follower @kpwkm di Twitter...

setiap hari kami perlu melakukan promosi melalui emel, poster, FB, Twitter dan blog ke blog untuk mendapat 1K Follower @kpwkm...di dalam emel tu kami perlu menarik perhatian warga KPWKM agar menyertai @kpwkm dan menyokong kempen ini agar kempen ini mendapat sokongan penuh...antara isi kandungan emel tu kami perlu letakkan 'Tips Hari Ini' yang mengandungi maklumat yang ada di Twitter...kami juga akan meletakkan id twitter bagi celebrity yang terkenal spt Dato' Siti Nurhaliza, Faizal Ismail dan ramai lagi...kami juga akan mengemaskini bahagian/unit yang telah mempunyai 100% kakitangan yang telah mempunyai id Twitter dan menyertai @kpwkm...

aku berharap promosi yang dilalukan akan menjayakan kempen ini...dan dapatla mencapai hasrat YBM untuk mencapai 1K @kpwkm...aku juga harap jika ada kekawan blog yang membaca entry aku ini pun join la @KPWKM dan menyokong kempen yang aku lakukan ini...dan aku ucapkan ribuan terima kasih pada semua...

"Jom Tweet-Tweet"

No comments: