Terima Kasih Sahabat

08 April 2011

690 : Mantera Anjasmoro

Gara-gara menonton ceta Mantera Anjasmoro malam tadi, terus aku teruja nak tahu sapa penyanyi dan lagu untuk OST ni...apa lagi aku gunakan pakcik google untuk aku mengetahui tentang OST ni...
Tajuk lagu ini adalah Paluan Rindu mu nyanyian Idayu...aku tak tahula penyanyi ini yang mana satu...tapi aku suka plak bila mendengar lagu ini..tiba-tiba ada rasa seram gak..
masa tengah wat asemen aku layan lagu ini...sabar jelah...asemen ke mana, asyik melayan lagu ini sahaja...layan kan jelah...

----------------------------------------------------------------------------------------------
Paluan Rindu Mu (Idayu)
Cinta ini tak mampu ku kecapi
Tanpa mu di sisi
Dan berkurun semangatmu ku genggam
Sewangi kemboja
Tibanya waktu
Aku akan pulang
Ke pangkuan jiwa kau yang ku cinta
Awan berkabus bertaut jadi payung
Meneduhkan kehangatan
Gelora api rindu ini
Terpendam lama
Kau seru namaku
Paluan rindu
Dalam satu dalam gema
Irama paluan saktimu
Ku bangkit menyambutku
Kau kalungkan semangat baru
Tangisan kita menjadi permata
Tenanglah jiwa bersemadi selama-lamanya
Terpendam lama
Kau seru namaku
Paluan rindu
Dalam satu dalam gema
Irama paluan saktimu
Ku bangkit menyambutmu
Kau kalungkan semangat baru
Tangisan kita menjadi permata
Tenanglah jiwa bersemadi selama-lamanya






1 comment:

Mr PenyuBiru said...

ingatkan tertarik nak tahu endingnya.hehe