Terima Kasih Sahabat

13 April 2011

691 : tidak tergapai...

dah hampir seminggu aku tak update my blog kesayangan...rindunya nak berceta di sini namun kekangan masa...terpaksa curi masa sekejap utk update blog....

minggu lepas bz dengan training selama seminggu...hari isnin dan selasa pun training di Kelana Jaya...semuanya training berkaitan Portal Rasmi KPWKM yang baru dilancarkan...


aku dan team portal semua kebizian dengan Pra pelancaran portal ini...dengan nak update content terkini, nak mengajar staf masuk portal, dengan nak menjawab telefon yang bertalu-talu tanya tentang portal ini...rase semput dan mengah sekejap...huhu...nak wat camne dah keja katanya...

hope pra pelancaran portal ini akan berjalan dengan lancar dan mendapat feedback yang memberansangkan....hope keja-keja yang lain juga akan berjalan seperti biasa...kesian aku tengok keja aku yang lain terutamanya Talian Nur, KESKEB yang ditinggalkan untuk sementara waktu...tweet2 pun terpaksa ditolak tepi kejap utk memastikan portal berjalan dengan lancar...nak maintain 5 star gitu...huhu...

aku perlu fokus....dengan keja dan study...

2 comments:

Anonymous said...

kak sariyah boleh buat punye... nanti dah live jangan lupa inform saya ye - ita

risanur said...

ita >> tq ita..insya'allah...