Terima Kasih Sahabat

14 April 2011

692 : tidak tergapai II...

yang pastinye aku kepenatan, keletihan dan kelelahan....
otak jadi beku dan blur...
banyak kerja dan perkara yang nak dilakukan...
tapi tak tahu yang mana harus dimulakan dulu...

tiba-tiba apa yang diplan, hilang!!!
tak tau terbang ke mana...

yang pasti dan yang aku tahu...
banyak yang aku perlu lakukan...
untuk projek akhir dan kerja-kerja di pejabat...

Ya Allah berikan aku kekuatan dan semangat yang kuat...
untuk aku menghadapi dugaan ini...
semoga aku diberikan petunjuk dan hidayah Mu...
untuk membuat segala apa yang aku rancangkan berjalan dgn lancar...

yang pasti aku perlukan rehat sebentar...
untuk menghilangkan kelelahan ini...

2 comments:

pB said...

relaksss


tarik nafas panjang panjang


pergi bercuti


recharge stamina

risanur said...

pB >> tq kak..hope adalah masa sy utk gi bercuti dan berehat...jadual agak padat dgn study dan keja..huhu..