Terima Kasih Sahabat

15 April 2011

693 : PC Fair KL 2011

Sumber : google

hari yang ditunggu untuk menghabiskan duit gi ke PC Fair KL bermula hari ini hingga Ahad (15 - 17 April 2011) di KLCC...

aku nak terjah dengan my hubby pas balik keja ni...hope tak hujan la petang ini...aku siap wat temujanji dengan my hubby nak ke PC Fair ni..coz hari sabtu dan ahad dah fully book dengan jadual-jadual yang agak padat...hanya ada hari ni la...hope apa yang dirancang akan menjadi...insya'allah...








Sumber : google

antara wishing list yang aku nak beli petang ini adalah external hard disk...satu barang je nak beli pun macam nak beli banyak sangat aku ni...nak wat camne baget yang ada hanya cukup-cukup makan...padahal boleh je beli kat lowyat tapi aku nak ke PC Fair gak...bole cuci-cuci mata gitu....


hope dapat la wishing list aku tu...

1 comment:

Faaein Himura said...

smoga dptlah apa yg dihajati tu.. nak juga pi pc fair.. =_=