Terima Kasih Sahabat

26 April 2011

697 : pasembor + cendol...

aku tak tau nak update apa...beku sungguh idea ni...pale otak penuh dengan study dan keja..sampaikan aku jadi blank nak ceta pasal apa...yang pastinya aku tetap nak update walaupun simple...hehe..

sabtu lepas, pas balik dari kelas di bangi, aku dan my hubby gi terjah Warung Kak Zah Pasembor dan cendol di taman Setiawangsa...berdekatan dengan padang bola, taman permainan dan restoran ikan bakar Sekinchan...

dah lama dah aku nak makan pasembor dan cendol..tapi bile pergi je balik keja confirm dah habis...rasa geram sungguh-sungguh la...geram coz nak makan sangat...dan teruja bile sampai kat kedai tu, tapi hampa bila abis...kekadang aku ini jenis emo sikit...tak boleh terima kenyataan bila apa yang aku nak tidak dapat dipenuhi...hehe...nasib badan la kan...nak wat camne....


dari dalam keta di bangi lagi aku dah cakap kat hubby yang aku nak makan pasembor dan cendol...my hubby setuju aje coz dia nak sangat makan laksa penang kat situ...



alhamdulilah apa yang diimpikan dan yang ditunggu sekian lama, aku dapat gak....rojak pasembor dan cendol kacang merah yang superb dan marveles...cendol yang terasa manis dan berlemak...ditambak rojak pasembor yang sedap....gabungan yang mantap dan hebat...huhu...

2 comments:

Anonymous said...

kak sariyah,

nie yang lapar nie.... teringinlah pulak.... hhihi... ita

KM said...

Jalan2 cari makanla ni hehehe...........jgn cari pasal dah leeee