Terima Kasih Sahabat

01 May 2011

698 : slmt hari pekerja..

aku nak ucapkan selamat hari pekerja kepada semua yang membaca blog aku...utk yg bekerja jelah...hehe...

moga kalian sukses dalam kerjaya masing-masing....bertanggungjawab, berdedikasi, amanah, jujur dan melakukan kerja SYMP dengan hati yang ikhlas....

kita perlu bersyukur dengan kerja yang kita perolehi coz ramai lagi kekawan kita yang lain sedang menganggur dan mencari pekerjaan...alhamdulilah aku bersyukur dengan kerja yang aku perolehi ini walaupun kekadang strees...biasalah kan dah keja...kekadang bertimbun-timbun kekadang tu agak goyang kaki sikit la...ikut musim jugak la...

moga aku dapat menjadi pekerja yang berdedikasi, cemerlang dan terbilang gitu...hehe...

3 comments:

Rozami said...

aku g mandi manda. haha

en_me said...

sonok cuti2 kanns.. ehehe

risanur said...

rozami >>bestnye mandi manda...kat mana??

en_me >> mmg seronok bile bercuti..heheh...