Terima Kasih Sahabat

05 May 2011

700 : Kisah ke aku...

Aku tak tahu la aku harus kisah atau tidak dalam hal ini...kalu aku buat tak tau aku rasa sakit hati dan rasa spt diperlekehkan...kalu aku amik kisah sgt nati orang kata aku ini over sesangat plak...tapi yang pastinye aku geram dan sakit hati kalu aku buat tak tahu je...

Bukan nak tunjuk pandai atau apa...dah sememang realitinya aku memang involve projek ini dari awal lagi...dari mula-mula hingga sekarang dah nak hampir tamat dan nak launch dah...

Dr perbincangan requirement study dgn user,flow system, UAT, training, dan hingga kemasukan data aku involved...bukan nak kata aku terror tapi insya'allah aku tahu...

Namun itulah lumrah alam...manusia akan rase dia pandai dan tahu sesuatu hal itu walaupun sebenarnya dia tak tahu...manusia tidak akan mengakui dia tidak tahu di depan org lain...dia akan buat tahu dan reti tentang segalanya walaupun yg berlaku sebaliknya...

Yang pasti aku kena terima hal ini...dan aku juga perlu amik kisah untuk tidak diperbodohkan lagi...aku perlu bangkit dan sedar dengan pelbagai karenah manusia ini...itu yang pasti...
[KPWKM]

1 comment:

Muhaimin said...

Vendor eh yang kak maksudkan?