Terima Kasih Sahabat

14 May 2011

702 : kuaci bunga matahari...

balik dari training di Ampang Park tadi, masa ke putra lrt ada satu booth tu jual jajan kekacang, jeruk dan macam2 lagi...aku gi jenguk booth tu dan ternampak la satu benda makanan menarik...apalagi kalu bukan kuaci bunga matahari...

dah lama aku tak makan kuaci ni..tiba-tiba je rasa nak makan...rindu saat masa study di AIMBP...aku ingat lagi masa study tu, aku dan geng-geng memang giler makan kuaci ni...bersepah kelas tu dibuatnya...tapi masa tu makan kuaci macam satu trend plak...haha...

ada je stok kuaci masa tu...macam-macam jenis kuaci plak tu...kuaci bunga, kuaci hitam dan kuaci warna putih tu (tak salah aku kuaci labu)....

memang benar la kata orang, setiap kenangan tu akan dikenang ketika kita ternampak sesuatu....yang pastinya aku rindu saat-saat itu..

masa tulis blog ini, aku baru je pas mengunyah kuaci bunga yang aku beli...memang sedap..tapi aku sakit tekak tak bole nak makan banyak-banyak...rasa kering je tekak ni..huhu...


5 comments:

soccerrat said...

hehehe...i pun like too....

pB said...

kak pB pun suka


ralit kalau makan benda nie

Ayuraza said...

lagi besss koci putih 2..sampai putih bibir..hehe

risanur said...

soccerrat >> semua org suka :)
kak pB >> mmg ralit pun makan kuaci ni..
ayuraza >> dah mcm pakai lipstik plak..tp warna putih..hehe

Aimi dan Pakcik Hashim said...

makan kuaci memang ada musim
tp musim dia memang sampah kulit kuaci ja merata