Terima Kasih Sahabat

14 May 2011

703 : blogger problem..

dah 2 hari aku cuba untuk akses blogger...tapi hampes...punye la bersemangat nak update entry tapi mengecewakan...huhu...

blogger dah jadi benggong tak betul...maybe ramai sangat yang menggunakan blogspot ni as the tempat meluahkan perasaan macam aku...tu yang jadi tak betul...

padahal entry sebelum ini aku dah publish hari khamis tapi bila bukak tadi masih berstatus schedule...sabar jelah...

bagi aku yang menggunakan blog as the medium untuk menulis pun bole meroyan, kalu orang lain yang menjadikan blog sebagai online business mesti berkali-kali ganda meroyan dari aku..huhu...

pasni nak kena buat backup blog ini...kalu hilang mahu menangis...huhu...ambil langkah berjaga-jaga...benda free kan, bila-bila masa je boleh ditarik balik free nye tu...belajar dari pengalaman...

1 comment:

Aimi dan Pakcik Hashim said...

jumaat tu maintenance seharian
tu byk problem